Sunday 25 September 2011

R.I.N.D.U

assalamualaikum.

dah 2 minggu since start balik blajar kt uit, dh dah 2 minggu la aku dah tinnggal kan hometown nun kdh di sana. 2 minggu jgk la since last aku tgk oyen. sice aku dukung oyen. since aku peluk cium oyen. since aku main-main dgn dia. buat dia pening. kena cakar dgn dia. buat dia marah pastu kna gigit. ya allah. sungguh aku rindu oyen.

mcm mengarut pun ada. oyen oyen oyen. hari hari nak ingt oyen. nak nanges tringat oyen. nak menjerit! nak teriak! =((  GILA ka aku ni? gila gila!

*mengeluhhh*
dan
*mengeluhh lagi*
pastu
*termenungg*

aku nak balik aloq staq. semata-mata nak tgk oyen. huuhuhu

td call mama. mama pun blom apa-apa trus start cita pasal oyen. mcm taw2 ja aku call nak tnya pasal oyen.
mama cakap td, ayah nak msuk billik aku amik beg. pastu bila ayah bukak ja pintu bilik, terus si oyen lari *terpa masuk bilik. mama cakap mesti dia rindu kat aku n ayu (adik). dlu masa cuti 4 bulan, mmg kami slalu bawak dia masuk bilik. tdo dgn dia. pas mandikan dia, keringkan bulu dia pun dlm bilik. pastu kalau km dok sembg2 dlm bilik, mesti bawak dia skali. 4 bulan dok layan dia mcm tu. so bila tiba2 km takdak, mau x heran oyen tu. jd sgt sgt sgt lah terharu bila mama cita dia lari masuk bilik sebaik sj pintu dibukak. mesti dia ingt kami dlm bilik kan...

*sebak*
*air mata nak jatuh!*

aku start bela oyen dr baby lg. dr umur dia kalau x slh aku, dlm 2 3 minggu camtu. skrg dh anak dara. dah 4 bulan. mama cakap dia dah besaq! aku tamau tlepas saat dia membesar. aku nak tgk setiap perubahan pada oyen. buruk ka cantik ka. tp apa nak buat, oyen jauh kat kdh sana. nasib ada banyak jugak gamabq dia aku snap dlu. so bole tgk2 gaambaq dia kalau2 teringat. dan yg pasti setakat tgk gambaq dia ja, xhilang rindu ni.

oyen ni dia x manja mcm kucing lain. dia xmai sendeng2 kat kaki org. ha tp dia akan mengiau mengiau mengiau yang sgt sgt sgt teruk bila dia mengantok. hee lawak bila tringat.

ada satu masa tu, dia ngiau2 dpn aku. pijak2 laptop dpn aku ni. dia jilat2 tgn aku. aku agak dia lapaq, so aku pon bg la dia mkn kat dapuq. lps tu trus aku masuk bilik balik sambung main game kat laptop. lama lps tu dia mai lompat ats laptop n ngiau2 pastu jilat2 tgn aku. lps tu trus dia trun n kuar bilik. mungkin tu cara dia cakap tima kasih sbb bg dia makan. terharu pulak aku. binatang pun taw berterima kasih kan. =)
 kotak galaxy tab ni muat2 ja dgn badan oyen. pun gagah nak masuk kan. oyen oyenn. =) nakal!

 posing oyen masa dalam keta ondw balik png. malasss yee. huu rinduuuu!

                                                           
oyenn..i miss u a lot. kalau la oyen paham apa kakak cakap ni kan. tunggu nant kakak balik kakak peluk cium sayang oyen. busyuk pun busyuk la. kakak rindu oyen sangat-sangat! I LOVE U!

2 comments: